Zonder een heldere doelstelling geen plan en zonder plan geen online succes! Wij gaan samen met u om tafel om concrete doelen te stellen. Hierbij gaan we uit van het SMART-principe, ofwel zijn de plannen specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdsgebonden?
Ik wil concrete doelen stellen!
Nu we uw doelstelling(en) helder hebben is het tijd om een analyse te maken van de situatie. Hoe ziet de huidige situatie er uit en kunnen we prognoses stellen? Verder bepalen we welke middelen er nodig zijn om uw doelstelling(en) te verwezenlijken. Denk hierbij aan de nodige techniek, content en bijvoorbeeld advertentiekanalen.
Ik wil een grondige analyse!
Het doel en de middelen zijn duidelijk. We kunnen een plan opstellen! De middelen worden opgesomd en de rollen worden verdeeld. O.b.v. het plan wordt een reële kosteninschatting gemaakt. Ook een planning mag hierin niet ontbreken!
Ik wil een concreet plan opstellen!
Het plan ligt klaar. We kunnen beginnen met uw project! Vaak begint de vormgever met het ontwerp van uw website/webshop, waarna de developer het ontwerp tot leven wekt in het overeengekomen CMS systeem. Door regelmatig overleg en het tussentijds testen en toetsen van gerealiseerde techniek komen eventuele valkuilen op tijd naar boven.
U heeft natuurlijk niet altijd een nieuwe website nodig. In dat geval begint de uitvoering bijvoorbeeld bij het opzetten van een advertentiecampagne of het ontwikkelen van zoekmachine geoptimaliseerde content.
Uw project is opgeleverd, getest en draait op volle toeren! We gaan nu kijken of de gestelde prognoses en verwachtingen worden waargemaakt. Zo analyseren we het gedrag van uw bezoekers, schaven we teksten bij en experimenteren we met verschillende advertentiecampagnes. Daarnaast houden we het rendement op iedere geïnvesteerde euro nauwlettend in de gaten. Het is tijd om KPI's te stellen en de inspanningen constant te optimaliseren.
Ik wil inzicht in mijn huidige performance!