Klim omhoog bij het zoekwoord 'traplift'

Resultaten bij 'traplift'
Bij het zoeken van 'traplift' komen er vergelijkingssites, informatieve sites en natuurlijk webshops langs. Een mooie diverse mix die je verwacht bij zo'n product.
Wanneer je met SEA een klik wilt genereren bij 'traplift' kost dit je maarliefst €24.65 terwijl het maandelijkse zoekvolume naar dit woord 6600 bedraagt. Het eerste organische zoekresultaat haalt ongeveer een derde van de kliks binnen, wat bij deze zoekterm ongeveer 2200 bezoekers gaat zijn. Om dit bezoekersaantal met SEA te verkrijgen zal een bedrijf dus maar liefst €54.230 per maand moeten uitgeven. Als bedrijven deze SEA uitgaven in SEO gaan steken zal je zien dat ze omhoogschieten in Google. Met zulke bedragen is namelijk heel veel mogelijk.
Delta Factor.
De verhouding van de Delta Factor met de top 30 op het zoekwoord 'traplift' is opvallend en interessant.

Tekstkwaliteit heeft veel invloed op de positie in Google bij 'traplift'. We zien dan ook dat pagina's met een sterke Delta Factor kwalitatief goede teksten hebben staan.
Ongeveer 90% van de mensen die via Google iets opzoekt kijkt niet verder dan de eerste pagina. Om gevonden te worden is het logischerwijs belangrijk om op deze eerste pagina te staan. Een goede SEO stategie is dus zeker van belang.
Tekst, linkpopulariteit en het goed in de gaten houden van de technische details zijn de belangrijkste factoren voor het verkrijgen van een goede positie in Google. Een sterke SEO strategie is een investering op de online vindbaarheid en zal resulteren in een goede ROI.
Wilt u weten wat de Deltafactor van uw website is? Vul dan het formulier hierboven in!

De gemiddelde Delta Factor van de top 10 in Google ligt aanzienlijk hoger dan voor de posities 11-30, dit bevestigd de correlatie tussen de genoemde Delta Factor en de positie in Google.
Met het actief verbeteren van de Delta Factor hebben wij de afgelopen jaren met succes websites naar de eerste pagina gebracht, ook voor veelgezochte zoekwoorden.