Hoog in Google voor Makelaars

Makelaars in Haarlem hoog in Google
De top 30 websites in Google voor het zoekwoord "makelaar Haarlem" bestaat uit makelaars, makelaars en nog eens makelaars. De competitie is zeer hoog en het valt niet mee om op te vallen.
Flinke kosten voor ads.
Een klik op de betaalde zoekadvertenties in Google Ads kost € 1,50 - 3,50 voor "makelaar Haarlem" bij een zoekvolume van 1900 per maand.
Delta Factor voor Makelaar Haarlem
De top 30 in Google voor het trefwoord "makelaar Haarlem" laat een prachtige correlatie zien met de Delta Factor. Zie de onderstaande diagrammen.

Tekst, maar vooral ook het aantal links naar de relevante webpagina én links naar de website in het algemeen spelen een grote rol in de top 30 van Google
De commissies bij de verkoop of aankoop van huizen staan onder druk. Juist hierom is het belangrijk om door zoveel mogelijk klanten online gevonden te worden. En dan is een positie op de eerste pagina van Google essentieel. 90% van de bezoekers van Google kijken niet verder dan deze eerste pagina.
Tekst, linkpopulariteit en het goed in de gaten houden van de technische details zijn de belangrijkste factoren voor het verkrijgen van een goede positie in Google. Het is een vechtmarkt dus een lange doorlooptijd voor SEO is onvermijdelijk. Maar dat betaalt zich op termijn wel terug in een hogere ROI.
Wilt u weten wat de Deltafactor van uw website is? Vul dan het formulier hierboven in!

De websites in de top 10 van Google (eerste pagina) hebben gemiddeld een hogere Delta Factor dan de websites die op de volgende pagina's van de zoekresultaten in Google te vinden zijn. De concurrentie voor het zoekwoord "makelaar Haarlem" is hoog maar niet onmogelijk. De Delta Factor van de websites in de Top 10 is sowieso hoger dan 70.
Met het actief verbeteren van de Delta Factor hebben wij de afgelopen jaren met succes websites naar de eerste pagina gebracht, ook voor veelgezochte zoekwoorden.