Zoekresultaten 'hometrainer' in Google

Hometrainer online
Als je hometrainer in Google zoekt krijg je talloze aanbieders van het product als resultaat. Het zoekresultaat loopt uiteen van nieuwe, dure apparaten tot goedkope tweedehanse apparaten. Voor ieder wat wils dus.
Door te adverteren bij het zoekwoord hometrainer kun je voor 69 eurocent een klik behalen, deze prijs is gezet bij een zoekvolume van 12.100 per maand. Om net zoveel kliks te behalen als het eerste organische zoekresultaat is een bedrijf bij dit zoekwoord maandelijks €2783 kwijt.
Uit onze analyses en ervaring blijkt dat investeren in SEO op de langere termijn een betere ROI kent dan SEA. Ook bij kleinere maandelijke investeringen.
Delta Factor
Onderstaande grafiek laat zien dat de positie in Google en de Delta Factor nagenoeg perfect in verhouding lopen bij het zoekwoord hometrainer. We kunnen aan de hand van onze software met 75% zekerheid bepalen wat cruciale verbeterpunten zijn, en door dit aan te pakken websites snel laten stijgen in Google.

Een hogere Delta Factor betekend bij dit zoekwoord dus ook een hogere positie in Google.
Een hogere plaats in Google betekend meer websitebezoeken, wat leidt tot meer conversie. 9 van de 10 mensen kijkt niet verder dan de eerste 10 zoekresultaten. Een goede SEO strategie is nodig om in deze top 10 te staan. Door het effectief verbeteren van uw Delta Factor zal u klimmen in de zoekresultaten.
Wilt u weten wat de Deltafactor van uw website is? Vul dan het formulier hierboven in!

De gemiddelde Delta Factor van de top 10 is 76, 4. Het gemiddelde van positie 11-30 is 46,1. We zien dus nogmaals duidelijk het effect van een sterke Delta Factor.
Door het actief verbeteren van de Delta Factor hebben wij de afgelopen jaren met succes websites naar de eerste pagina gebracht, ook voor veelgezochte zoekwoorden.