Hoog in Google voor "Incassobureau"
Hoog voor Incassobureau
Incassobureaus betalen veel voor topposities in Google Ads. De concurrentie voor een positie op de eerste pagina van Google is dan ook hoog.
Daarom hebben wij onderzocht welke factoren het belangrijkst zijn voor een hoge positie in de organische zoekresultaten voor het zoekwoord "incassobureau".
Kosten per lead veel lager
Leads via betaalde zoekadvertenties in Google Ads kosten circa € 70 - € 100 per stuk. Leads via organische resultaten zijn op termijn met € 15 tot € 25 beduidend goedkoper en een welkom aanvullend kanaal voor uw advertentiebudget.
Delta Factor voor Incassobureau
Uit onze analyse van de top 50 posities voor het trefwoord incassobureau blijkt dat de positie in Google voor meer dan de helft bepaald wordt door een hoge Delta Factor. Zie de onderstaande diagrammen.
De Delta Factor zelf bestaat voor deze zoekterm uit een zestal variabelen, waaronder titel, header en links. Rank = 78,38 - 0,94*TK - 24,5*H1 - 8,14*V - 13,54*log(RDTD) + 9,6*log(Gr) - 0,95*Ti (R2 = 0,55)
Het actief verbeteren van deze factoren leidt op termijn tot een sterke verbetering van de posities voor dit zoekwoord en gerelateerde zoekwoorden.
Wilt u weten wat de Deltafactor van uw website is? Vul dan het formulier hierboven in!
De websites in de top 10 van Google (eerste pagina) hebben gemiddeld een hogere Delta Factor dan de websites die op de volgende pagina's van de zoekresultaten in Google te vinden zijn. Met het actief verbeteren van de Delta Factor hebben wij de afgelopen jaren met succes websites van pagina tien naar de eerste pagina gebracht, ook voor veelgezochte zoekwoorden.