Veel website eigenaren staan bij voorkeur in de top 5 van Google voor relevante zoekwoorden.
En dat is volkomen terecht. Want pakweg driekwart van de mensen die iets zoeken in Google klikt op één van de websites in de top 5 van de zoekresultaten. Daarom verzamelen wij hier een een aantal voorbeelden van onze Delta Factor seo scan om u te laten zien hoe een website hoger in google kan komen voor relevante zoekwoorden. Maak gebruik van deze kennis en inzichten!
Bovenaan in Google met industriële meubels? Aantrekkelijk want potentiële kopers zoeken bijna 10000 keer per maand naar industriële meubels. Momenteel is deze stijl heel populair en is het zoekvolume hoog.
Volg je de ontwikkelingen of ontwikkel je jezelf? Persoonlijke ontwikkeling is belangrijker dan ooit, jezelf onderscheiden wordt namelijk steeds moeilijker. Hoe zit het met de zoekresultaten bij de term persoonlijke ontwikkeling?
Duurzaamheid is een aanwezige trend die bij veel topics binnen de maatschappij steeds relevanter wordt, zo ook bij ondernemen. Ben jij een duurzaam ondernemer of vraag jij je af hoe duurzame ondernemers online vindbaar zijn? Lees dan vooral verder.
Het is nooit fijn om een letselschade advocaat in te moeten schakelen, maar wanneer je hem nodig hebt wil je wel de beste vinden. Hoe zit het met de online vindbaarheid van letselschade advocaten?
Wanneer je een USB stick nodig hebt is hij nergens te vinden, het lijkt wel of iemand hem elke keer expres voor je verstopt. Hoe zit het met de online vindbaarheid bij deze zoekterm?
Bij Webdelta maken wij veel websites voor allerlei verschillende klanten. Interessant om te kijken wat deze zoekterm in Google doet! Wij zochten het uit en delen onze bevindingen in het onderstaande artikel.
Vanwege de huidige corona situatie sluiten sportscholen de deuren en wordt thuis sporten steeds populairder. Een product dat logischerwijs in trek is: de hometrainer. Hoe zit het met de online vindbaarheid bij 'hometrainer'?
Bedrijven die een BHV cursus staan graag hoog in Google voor BHV cursus. Een seo scan van de Delta Factor toont de concurrentie van andere websites op dit onderwerp en de ranking in de zoekmachine Google?
De Nederlandse bevolking is geleidelijk aan het vergrijzen, ook zien we dat ouderen steeds langer thuis willen blijven wonen. De traplift is een hulpmiddel dat dit mogelijk maakt, en is dus een interessant zoekwoord.
Voor de meeste mensen geen alledaagse boodschap, dus als je een nieuwe betonvloer nodig hebt kijk je al snel in Google. En dan ben je al snel geneigd om de eerste resultaten te bekijken toch? Dat vraagt om een goede website of webpagina!
De PC verdwijnt langzaam uit huishoudens en wordt vervangen door de laptop. Wie in Google scoren wil voor het zoekwoord 'laptop' t.o.v. andere sites doet er goed aan om de Delta Factor te bestuderen.
Groene energie is een trend, steeds meer bedrijven, producten en huishoudens gaan groen. Deze zoekterm in kaart brengen is dus zeer interessant, zeker wanneer we deze gaan vergelijken met de zoekterm groene stroom.
Groene stroom wordt alsmaar relevanter en ook steeds vaker gebruikt, je ziet bijvoorbeeld steeds vaker zonnepanelen op woningen. Interessant dus om de resultaten en kenmerken van dit woord in Google in kaart te brengen.
Erfrecht kan interessant onderwerp zijn, het is bij dit onderwerp van belang dat de klant bij het juiste bedrijf terecht komt. Voor de advocatuur is een hoge ranking van de website in Google een goed middel om nieuwe cliënten te werven.
Haarlemse makelaars vechten om elk huis. De huizenmarkt in Nederland is booming en zeker in Haarlem. De concurrentie van andere websites is hoog en het belang van goede SEO implementatie is om deze reden zeer profijtelijk.
Je ziet steeds meer zonnepanelen op de daken in Nederland. Goede zaak natuurlijk. Maar dat betekent dat er ook veel bedrijven in de markt zijn en de concurrentie hoog is. Hoog tijd voor zoekmachineoptimalisatie dus!
Accountantsbureaus betalen veel voor topposities in Google Ads. De concurrentie om hoog in Google te staan Google is hoog. Investeren in SEO kan rendabel zijn. Maar let op alternatieve mogelijkheden zoals Google Mijn Bedrijf.
Uw website laten optimaliseren levert veel "gratis" bezoek aan uw website op dankzij hogere rankings. Ook als u bijvoorbeeld tips geeft hoe je het beste kauwgom verwijdert. En een sterke organische plek is sticky. (Pun intended).
Elke maand typen maar liefst 22000 bezoekers van Google de zoekterm "auto verkopen" in. De aanbevolen bieding voor Google Ads voor een toppositie is inmiddels al meer dan € 8,-. Daarom wordt er veel geïnvesteerd in goede vindbaarheid in Google.
Het zoekwoord "Domeinnaam" werd 18100 keer per maand gezocht in het najaar van 2018. De aanbevolen bieding voor Google Ads voor een toppositie is € 4,88. "Domeinnaam registreren" werd 4400 keer gezocht en de biedprijs was € 7,25.
De concurrentie van andere sites op het gebied van hosted VoIP en zakelijke telefonie is hoog. Elke maand zoeken duizenden bezoekers van Google naar VoIP en verwante termen. Onze SEO scan toont de vereisten voor een hoge positie in Google.
Incassobureaus betalen veel voor topposities in Google Ads. De concurrentie voor een positie op de eerste pagina van Google is dan ook hoog. Online succes via SEO is dan ook zeer rendabel en levert goedkoop klanten op.
Wij vroegen ons af in hoeverre niche spelers nog bestaansrecht hebben in het geweld van de grote internet webshops. Een mooi voorbeeld zijn de organische zoekresultaten (4400 keer gezocht per maand) voor het trefwoord "ergonomische muis".
Wilt u met uw website hoog in Google komen te staan voor uw dienst of product?
Door de website te optimaliseren (SEO) met goede content, techniek en populariteit komt de website op termijn steeds hoger in de organische, niet-betaalde zoekresultaten van Google. Uw potentiële klanten kunnen u ook snel vinden met behulp van betaalde advertenties (SEA). Daarmee kunt u direct bovenaan de relevante zoekresultaten komen te staan.
U kunt op twee manieren hoger in Google te komen. De eerste staat bekend als zoekmachine optimalisatie (of SEO, naar het Engelse search engine optimization). Met zoekmachine optimalisatie komt u op termijn steeds hoger in de organische, niet-betaalde zoekresultaten van Google. Met betaalde advertenties (SEA, oftewel search engine advertising) staat u direct bovenaan de relevante zoekresultaten op uw specifieke onderwerp.
Hoewel u met betaalde advertenties snel bovenaan in Google staat, dient u hiervoor wel advertentiebudget vrij te maken. Voor iedere keer dat iemand op uw advertentie klikt wordt namelijk een bedrag in rekening gebracht. Zodra het budget op is is de vindbaarheid in Google gereduceerd tot nihil. Met zoekmachine adverteren koopt u de hoge positie in Google per klik. Met SEO een hoge ranking in de zoekmachine behalen duurt langer, maar is op de langere termijn meestal goedkoper. Klikken op organische zoekresultaten zijn namelijk altijd gratis, u betaalt alleen voor de website optimalisatie.
Zoekmachine optimalisatie zorgt ervoor dat uw website langdurig beter zichtbaar in Google is. Topposities in de Google rankings zijn waardevol en leveren u lange tijd relevant bezoek op. De zoekmachine optimalisatie heeft als doel om de website relevant te maken voor de zoeker in Google. Google wil gebruikers de beste en meest relevante websites kunnen voorschotelen.
Om uw website op een bepaald onderwerp bovenaan in Google te krijgen werkt de seo specialist op drie gebieden: tekstkwaliteit, techniek en autoriteit:
Door structureel aan deze drie gebieden te werken krijgt de website op termijn een hogere ranking in Google.
Google Ads is het advertentieprogramma van Google. Via dit programma kun je advertentiecampagnes aanmaken. Dit adverteren biedt veel mogelijkheden om je doelgroep heel gericht te kunnen benaderen. Via zoekwoord onderzoek bepalen wij voor u wat de relevante zoekwoorden voor uw producten of diensten. Aan de hand daarvan maken we tekstadvertenties waarmee uw website bovenaan in Google is te vinden.
Als betaald adverteren onderdeel is van uw online strategie bepaalt u vooraleerst een maandbudget. Iedere klik op uw advertentie kost geld. Dit bedrag wordt na iedere klik van het budget afgetrokken. De kosten per klik verschillen per branche en zoekwoord. Uw online marketing bureau zorgt ervoor dat met goed opgezette campagnes voldoende extra bezoek aan uw website gegenereerd wordt.
Ons SEO bureau kan de Delta Factor berekenen voor uw belangrijkste trefwoord en u helpen om met een hogere Delta Factor te zorgen voor een hoge positie op de eerste pagina van Google.
Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8:15 - 17:30 uur.
Voor spoedgevallen kunt u 24/7 mailen met info@webdelta.nl
072 520 10 53 E-mail ons