Uw website hoger in Google met de Delta Factor!

Veel website eigenaren staan bij voorkeur in de top 5 van Google voor relevante zoekwoorden.
En dat is volkomen terecht. Want pakweg driekwart van de mensen die iets zoeken in Google klikt op één van de websites in de top 5 van de zoekresultaten. Daarom verzamelen wij hier een een aantal voorbeelden van onze Delta Factor seo scan om u te laten zien hoe een website hoger in google kan komen voor relevante zoekwoorden. Maak gebruik van deze kennis en inzichten!

Zware concurrentie voor topposities in Google

Volg je de ontwikkelingen of ontwikkel je jezelf? Persoonlijke ontwikkeling is belangrijker dan ooit, jezelf onderscheiden wordt namelijk steeds moeilijker. Hoe zit het met de zoekresultaten bij de term persoonlijke ontwikkeling?

Duurzaam ondernemen

Duurzaamheid is een aanwezige trend die bij veel topics binnen de maatschappij steeds relevanter wordt, zo ook bij ondernemen. Ben jij een duurzaam ondernemer of vraag jij je af hoe duurzame ondernemers online vindbaar zijn? Lees dan vooral verder.

Letselschadeadvocaat in Google!

Het is nooit fijn om een letselschade advocaat in te moeten schakelen, maar wanneer je hem nodig hebt wil je wel de beste vinden. Hoe zit het met de online vindbaarheid van letselschade advocaten?

usb stick

Wanneer je een USB stick nodig hebt is hij nergens te vinden, het lijkt wel of iemand hem elke keer expres voor je verstopt. Hoe zit het met de online vindbaarheid bij deze zoekterm? 

Duik in deze analyse!

Bij Webdelta maken wij veel websites voor allerlei verschillende klanten. Interessant om te kijken wat deze zoekterm in Google doet! Wij zochten het uit en delen onze bevindingen in het onderstaande artikel.

Stay at hometrainer!

Vanwege de huidige corona situatie sluiten sportscholen de deuren en wordt thuis sporten steeds populairder. Een product dat logischerwijs in trek is: de hometrainer. Hoe zit het met de online vindbaarheid bij 'hometrainer'?

BHV Cursus online

Bedrijven die een BHV cursus staan graag hoog in Google voor BHV cursus. Een seo scan van de Delta Factor toont de concurrentie van andere websites op dit onderwerp en de ranking in de zoekmachine Google?

Traplift hoger in Google

De Nederlandse bevolking is geleidelijk aan het vergrijzen, ook zien we dat ouderen steeds langer thuis willen blijven wonen. De traplift is een hulpmiddel dat dit mogelijk maakt, en is dus een interessant zoekwoord.

Ook beton wil bovenaan staan in Google

Voor de meeste mensen geen alledaagse boodschap, dus als je een nieuwe betonvloer nodig hebt kijk je al snel in Google. En dan ben je al snel geneigd om de eerste resultaten te bekijken toch? Dat vraagt om een goede website of webpagina!

Laptop in Google vinden

De PC verdwijnt langzaam uit huishoudens en wordt vervangen door de laptop. Wie in Google scoren wil voor het zoekwoord 'laptop' t.o.v. andere sites doet er goed aan om de Delta Factor te bestuderen.

De trend van groene energie in Google

Groene energie is een trend, steeds meer bedrijven, producten en huishoudens gaan groen. Deze zoekterm in kaart brengen is dus zeer interessant, zeker wanneer we deze gaan vergelijken met de zoekterm groene stroom.

Groene stroom wordt alsmaar relevanter en ook steeds vaker gebruikt, je ziet bijvoorbeeld steeds vaker zonnepanelen op woningen. Interessant dus om de resultaten en kenmerken van dit woord in Google in kaart te brengen.

Advocatenkantoor hoger in Google

Erfrecht kan interessant onderwerp zijn, het is bij dit onderwerp van belang dat de klant bij het juiste bedrijf terecht komt. Voor de advocatuur is een hoge ranking van de website in Google een goed middel om nieuwe cliënten te werven.

Makelaars in Haarlem vechten om topposities in Google

Haarlemse makelaars vechten om elk huis. De huizenmarkt in Nederland is booming en zeker in Haarlem. De concurrentie van andere websites is hoog en het belang van goede SEO implementatie is om deze reden zeer profijtelijk.

Zware concurrentie voor topposities in Google

Je ziet steeds meer zonnepanelen op de daken in Nederland. Goede zaak natuurlijk. Maar dat betekent dat er ook veel bedrijven in de markt zijn en de concurrentie hoog is. Hoog tijd voor zoekmachineoptimalisatie dus!

Zware concurrentie voor topposities in Google

Accountantsbureaus betalen veel voor topposities in Google Ads. De concurrentie om hoog in Google te staan Google is hoog. Investeren in SEO kan rendabel zijn. Maar let op alternatieve mogelijkheden zoals Google Mijn Bedrijf.

Hoog in Google voor Kauwgom verwijderen

Uw website laten optimaliseren levert veel "gratis" bezoek aan uw website op dankzij hogere rankings. Ook als u bijvoorbeeld tips geeft hoe je het beste kauwgom verwijdert. En een sterke organische plek is sticky. (Pun intended).

Een auto verkopen via Google helpt als je op de eerste pagina staat

Elke maand typen maar liefst 22000 bezoekers van Google de zoekterm "auto verkopen" in. De aanbevolen bieding voor Google Ads voor een toppositie is inmiddels al meer dan € 8,-. Daarom wordt er veel geïnvesteerd in goede vindbaarheid in Google.

Top 3 plek in de Google Serps

Het zoekwoord "Domeinnaam" werd 18100 keer per maand gezocht in het najaar van 2018. De aanbevolen bieding voor Google Ads voor een toppositie is € 4,88. "Domeinnaam registreren" werd 4400 keer gezocht en de biedprijs was € 7,25.

Toppositie voor VoIP

De concurrentie van andere sites op het gebied van hosted VoIP en zakelijke telefonie is hoog. Elke maand zoeken duizenden bezoekers van Google naar VoIP en verwante termen. Onze SEO scan toont de vereisten voor een hoge positie in Google.

Zware concurrentie voor topposities in Google

Incassobureaus betalen veel voor topposities in Google Ads. De concurrentie voor een positie op de eerste pagina van Google is dan ook hoog. Online succes via SEO is dan ook zeer rendabel en levert goedkoop klanten op.

Hoog in Google voor ergonomische muis

Wij vroegen ons af in hoeverre niche spelers nog bestaansrecht hebben in het geweld van de grote internet webshops. Een mooi voorbeeld zijn de organische zoekresultaten (4400 keer gezocht per maand) voor het trefwoord "ergonomische muis".

content

Hoger in Google komen

Wilt u met uw website hoog in Google komen te staan voor uw dienst of product?

Door de website te optimaliseren (SEO) met goede content, techniek en populariteit komt de website op termijn steeds hoger in de organische, niet-betaalde zoekresultaten van Google. Uw potentiële klanten kunnen u ook snel vinden met behulp van betaalde advertenties (SEA). Daarmee kunt u direct bovenaan de relevante zoekresultaten komen te staan.

Zo komt uw website bovenaan in Google

U kunt op twee manieren hoger in Google te komen. De eerste staat bekend als zoekmachine optimalisatie (of SEO, naar het Engelse search engine optimization). Met zoekmachine optimalisatie  komt u op termijn steeds hoger in de organische, niet-betaalde zoekresultaten van Google. Met betaalde advertenties (SEA, oftewel search engine advertising) staat u direct bovenaan de relevante zoekresultaten op uw specifieke onderwerp.

person

Hoge plekken in Google dankzij SEO of SEA

Hoewel u met betaalde advertenties snel bovenaan in Google staat, dient u hiervoor wel advertentiebudget vrij te maken. Voor iedere keer dat iemand op uw advertentie klikt wordt namelijk een bedrag in rekening gebracht. Zodra het budget op is is de vindbaarheid in Google gereduceerd tot nihil. Met zoekmachine adverteren koopt u de hoge positie in Google per klik. Met SEO een hoge ranking in de zoekmachine behalen duurt langer, maar is op de langere termijn meestal goedkoper. Klikken op organische zoekresultaten zijn namelijk altijd gratis, u betaalt alleen voor de website optimalisatie.

Een autoriteit worden

Zoekmachine optimalisatie zorgt ervoor dat uw website langdurig beter zichtbaar in Google is. Topposities in de Google rankings zijn waardevol en leveren u lange tijd relevant bezoek op. De zoekmachine optimalisatie  heeft als doel om de website relevant te maken voor de zoeker in Google. Google wil gebruikers de beste en meest relevante websites  kunnen voorschotelen.

De uitgekiende tactiek voor een hoge score in Google

Vraag om een vrijblijvende Delta Factor seo scan voor uw belangrijkste trefwoord

Stuur Ton een e-mail
clipboard

Hoe werkt zoekmachine optimalisatie (SEO)?

Om uw website op een bepaald onderwerp bovenaan in Google te krijgen werkt de seo specialist op drie gebieden: tekstkwaliteit, techniek en autoriteit:

  • Unieke content, oftewel relevante tekst, beelden en/of video bieden de gebruiker de gewenste informatie. We controleren o.a. op duplicated content van andere sites en zorgen ervoor dat via content optimalisatie een optimale gebruikerservaring ontstaat; 
  • Techniek betreft o.a. de technische indexeerbaarheid van een website, het gebruikte cms systeem, een xml sitemap, het ssl certificaat, het gebruik van rich snippets, optimale meta descriptions, duplicate content, correcte html syntax, interne links en ander zaken. In een Wordpress website gebruikt men vaak de Yoast seo plugin hiervoor. Webdelta gaat verder en optimaliseert tientallen parameters. Uw website verbeteren doen we o.a. met data van Google Search Console, maar ook tools van MOZ, Majestic, de Screaming Frog seo scan e.a.; 
  • Autoriteit of linkpopulariteit is een belangrijke rankings factor en betreft het netwerk aan links van externe websites. Elke link naar je website, mits van een betrouwbare website, helpt om een hogere positie in Google te krijgen. Met Googles disavow tool kunnen we slechte links uitsluiten en een natuurlijk linkprofiel bevorderen.

Door structureel aan deze drie gebieden te werken krijgt de website op termijn een hogere ranking in Google.

pointer blue

Zoekmachine adverteren met Google Ads

Google Ads is het advertentieprogramma van Google. Via dit programma kun je advertentiecampagnes aanmaken. Dit adverteren biedt veel mogelijkheden om je doelgroep heel gericht te kunnen benaderen. Via zoekwoord onderzoek bepalen wij voor u wat de relevante zoekwoorden voor uw producten of diensten. Aan de hand daarvan maken we tekstadvertenties waarmee uw website bovenaan in Google is te vinden.

Hoe werkt zoekmachine adverteren (SEA)?

Als betaald adverteren onderdeel is van uw online strategie bepaalt u vooraleerst een maandbudget. Iedere klik op uw advertentie kost geld. Dit bedrag wordt na iedere klik van het budget afgetrokken. De kosten per klik verschillen per branche en zoekwoord. Uw online marketing bureau zorgt ervoor dat met goed opgezette campagnes voldoende extra bezoek aan uw website gegenereerd wordt.

Website scan

Ons SEO bureau kan de Delta Factor berekenen voor uw belangrijkste trefwoord en u helpen om met een hogere Delta Factor te zorgen voor een hoge positie op de eerste pagina van Google.

Belangrijke SEO elementen

  • SEO content
  • Titel van de pagina
  • Autoriteit - goede links
  • Goede koppen

zoekmachineoptimalisatie uitbesteden

De online vindbaarheid van uw website is ook afhankelijk van de kwaliteit van andere websites. Laat ons SEO bureau een gratis eerste website scan uitvoeren. Bel 072 - 5201053

Hulp nodig of samen sparren?

Wij gaan graag met u om de tafel om uw wensen op en van de volgende gebieden te bespreken:
  • Online marketing
  • Zoekmachine optimalisatie
  • Zoekmachine adverteren
  • Conversie optimalisatie
  • Website bouw
  • Webshop bouw

Neem contact met ons op

Maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8:15 - 17:30 uur.

Voor spoedgevallen kunt u 24/7 mailen met info@webdelta.nl

 

072 520 10 53 E-mail ons
Sluiten

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Met de cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Hiermee tonen we advertenties op basis van jouw interesse en kun je informatie delen via social media. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Meer weten

Scroll naar boven